איך מדרסים משפיעים על ההליכה היומית

מדרסים – איך הם משפיעים על ההליכה היומית שלנו?

ההשפעה של מדרסים על ההליכה שלנו היא גדולה, כולנו יודעים עד כמה ספורט הוא דבר חשוב לבריאות.
ישנם כאלו המקפידים לרוץ בכל בוקר, אחרים יוצאים לשחיות ויש כאלו הדואגים למנוי קבוע לחדר הכושר.
במידה ואתם מרגישים שאין לכם זמן לכל אלו, יכול להיות שהספורט בו תחברו יהיה הליכה. במקום לנסוע ברכב תעדיפו להגיע לכל מקום ברגל, לשרוף קלוריות ולשמור יותר על בריאותכם.
רובנו מסוגלים לעשות זאת, אך ישנם אנשים המתחילים לבצע הליכות ולפתע חשים כאבי גב ומפרקים קשים ביותר.
כדי להתגבר על הכאבים ולהמשיך לבצע הליכות באופן קבוע, מומלץ לבדוק האם אתם זקוקים להתאמת מדרסים – מאחר ולאלו יש יתרונות רבים שיוכלו לסייע לכם.

מדרסים – כל היתרונות 

בלימת זעזועים מדרסים כל היתרונות

חשוב להבין שכאשר הולכים בצורה אינטנסיבית הגוף שלנו מפעיל לחצים שונים על הרגליים.
בזמני מנוחה נאלצות הרגליים להתמודד רק עם הלחץ אותו מפעיל משקל הגוף,
אך בזמני הליכה הלחץ המופעל יכול להיות פי פעמיים ושלוש ממשקל הגוף!
זוהי קפיצה משמעותית ביותר במאמץ אותו נאלצות הרגליים להשקיע כדי לבלום את הזעזועים שנוצרים עליהן.
בעזרת מדרסים ניתן לבלום חלק מזעזועים אלו ולהימנע מפגיעה מיותרת בברכיים וברגליים עצמן.

הכנת הגוף למאמץ

אם אתם מתכננים להפוך את ההליכות לדרך קבע, חשוב מאוד להכין את הגוף לכך בצורה המיטבית ביותר,
כך שהתוצאות יכללו רק כניסה לכושר ולא פציעות מיותרות.
מדרסים מעדנים את הלחצים החדשים שהגוף אינו מכיר, ובכך מסייעים לשרירים שעד עכשיו היו במנוחה להיכנס לפעילות מחודשת בהדרגתיות ובקצב הנכון והמתאים עבורם.

הפחתת הסיכון לפציעה

אחד הסיכונים המשמעותיים ביותר העומדים בפני כל אדם העוסק בספורט היא פציעה.
בכל תחום יש פציעות אופייניות, ולתחום ההליכה והריצה ניתן למנות את סיבוב הקרסול, שברי מאמץ ומתיחת רצועות.
בעזרת המדרסים פוחתת כמות הפציעות משום שהגוף נכנס בהדרגה לכושר ואינו נאלץ להתמודד עם חוויה חדשה באופן חד ולא מבוקר.
המדרסים מקלים על הגוף את הזעזועים וכך מורידים את כמות הפציעות אותן חווים המתאמנים.

ביצועים טובים יותר

אף על פי שרוב ההליכות אינן לצרכים תחרותיים, כולנו רוצים להרגיש שאנו משתפרים ככל שאנו מתמידים במשהו.
בעזרת מדרסים עייפות השרירים נעשית איטית יותר ולכן ניתן להגביר ביצועים ככל שהזמן עובר.
כך למתאמנים ישנה אפשרות לחוות את הרגשת השיפור באימוני הריצה וההליכה, מאחר והשרירים מסוגלים לעשות פעילות נוספת שתדחוף אותם, בצורה הבריאה ביותר שאפשר, לגבול היכולת האפשרית שלהם.